Pagina's

donderdag 2 februari 2012

Shoplog Oosterhout

Ik ben gek op budgetshoppen. Vandaag was zo'n dag dat we alle leuke winkels met hebbedingetjes afgingen. Momenteel is het nog steeds sale in de sale, dus dat leverde leuke dingen op.

Blokker was de eerste winkel waar we aangingen en daar vond ik een pakketje met handgel en een nagelvijl voor maar €1. Ik heb hem al gebruikt en hij trekt erg goed in. Dat vind ik erg fijn aan handcrême. De nagelvijl werkt niet zo goed. Hij schiet telkens van mijn vinger af en is eigenlijk voor mijn gevoel te klein om vast te houden. Al met al een leuk pakketje voor een euro.

Vervolgens kwamen we langs Only en ik was eigenlijk op zoek naar een vest van Only Play, maar aangezien ik die niet kon vinden keek ik even verder en vond dit leuke rokje. Het roze knalt echt en staat superleuk. Voor €12,95 een goede koop. Vooral toen ik bij Bijou Brigitte deze roze roos zag, €3,95 was de prijs en je kan hem in je haar doen.

De Music Store in Oosterhout heeft een leegverkoop en daar vond ik de DVD van Sara. Sara is een Vlaamse televisieserie die te vergelijken is met het Nederlandse Lotte. Het gaat over een meisje in de modebranche dat binnenkomt als een lelijk meisje met slechte kledingsmaak. Langzaam transformeert ze in een zwaan. Ik ben dol op zulke sprookjes. In het schap stond hij voor €5, maar ik kreeg nog een korting en nam hem uiteindelijk voor €3 mee.

Bij de Action keek ik even naar de make-up spullen en na het lezen van veel goede recensies heb ik ook wat meegenomen. De foundation kostte me €1,39. De dekking is misschien niet zo goed als die van een merk foundation, maar mijn huid is wel egaal. Voor dat kleine bedrag dus helemaal niet erg. Daarnaast nam ik een lipgloss mee voor €1,59. Het heeft een subtiele glans en glittert een klein beetje. Voor een feestje of voor overdag erg leuk. Wat ik iets minder vind aan de lipgloss is dat hij best wel plakt en mijn lippen af en toe een beetje aan elkaar blijven zitten. Naast de lipgloss heb ik ook nog de lip&eye stick in de kleur nude. Deze had ik al in naturel. Ook de nude kleur vind ik prachtig. De stick is verrijkt met aloë vera en heeft ook een verzorgende functie. Ik ben gek op deze sticks. Ik gebruik ze dagelijks. Voor €0,69 een top product. Verder vond ik nog een leuk armbandje voor dezelfde prijs. Ik wil het bandje zelf gaan opleuken met lint.

6 opmerkingen:

  1. Tof rokje. Ook ben ik altijd te zoeken bij de makeupschappen van de Action. Lekker goedkoop en soms zitten er hele leuke items bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je mee doet met de winactie! Zou je misschien jouw email ook nog even achter willen laten?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen heb je geshopt!
    Misschien lijkt het je wel leuk om mee te doen met de giveaway op mijn blog? Je kan een giftcard twv $40 winnen bij Sammydress!

    Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen